نحوه باز کردن حساب payza
کسب درآمد با روشی متفاوت
بهترین روش برای کسب درامد از اینترنت
سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : سیامک

خیلی خب توی پستهای قبلیم گفته بودم که آموزش باز کردن حساب آلرت پی رو میذارم ،میخواستم این کارو بکنم ولی متوجه شدم که این کار امنیت نداره ، سایتهایی مثل AlertPay و PayPal امنیت بالایی دارن و شما اولا برای ایجاد اکانت توی این حسابها باید از VPN اختصاصی استفاده کنین چون این سیستم ها بیشتر اوقات متوجه استفاده از فیلتر شکن یا وی پی ان عمومی توسط شما میشن ، ثانیا ممکنه این سایتها اجازه ثبت نام با این فیلتر شکنها رو به شما بدن و شما هم فکر کنین که با موفقیت یه حساب باز کردین ولی وقتی پولتون رو به این حسابها واریز میکنین میبینین که حسابتون بسته شد . در ضمن اصلا استفاده از این حسابها تنها موقعی امکان داره که شما حسابتون رو تایید کرده باشین که برای تایید هم یا باید مدارکتون رو بفرستین یا باید اگر آشنایی تو کشورهای دیگه ای که با این حساب مشکلی ندارن دارین شماره تلفن اونا رو بدین تا توسط اونا حسابتون تایید بشه.

با این حال اگه خواستین آموزشش رو براتون بذارم با استفاده از فرم ارتباط با ما در تولبار پایین همین صفحه میتونین بگین تا براتون بذارم .

یه راه دیگه اینه که اگه آشنایی توی کشورهای دیگه دارین بگین که یه حساب براتون با مشخصات خودش باز کنه و تاییدش کنه بعد یوزر و پسوردش رو به شما بده ، بعد شما تنها کاری که باید بکنین اینه که یه وی پی ان اختصاصی (حتی الامکان IP اون از همون کشوری باشه که حسابو باز کردین)از یکی از سایتهای ایرانی بخرین (تو گوگل سرچ کنین وی پی ان اختصاصی ) و یادتون باشه که همیشه برای ورود به حسابتون از اون استفاده کنین. اینجوری مطمئن باشین که هیچ موقع مشکلی برای حسابتون پیش نمیاد و همیشه پولتون رو دریافت میکنین.

یه راه دیگه هم که من پیشنهاد میکنم اگه اشنایی از کشورهای دیگه ندارین اینه که از یکی از سایتهای ایرانی یه حساب AlertPay تایید شده بخرین (تو گوگل سرچ کنین خرید حساب آلرت پی تایید شده ) ، و بعدش هم یه وی پی ان اختصاصی بخرین و باهاش کار کنین من نمیخوام اینجا تبلیغ سایتی رو بکنم ولی برای اینکه با این سایتها آشنا بشین یکی از سایتهایی که خودم هم قبلا باهاش کار کردم رو معرفی میکنم هر چند قیمتهاشون بالاست ولی مطمئنه :

البته قیمتی که این سایت در حال حاضر برای حساب آلرت پی زده حدود 200$ هست ولی این حساب از نوعBusiness Account   هست که ما نیازی به این نوع حساب نداریم ، ما یه حساب Personal starter میخوایم که توی سایتهای دیگه قیمتش رو چک کردم حدود 40$ بود.

فقط یه نکته دیگه باقی میمونه و اونم اینه که چطوری پولتون رو از الرت پی به حساب بانکیتون تو ایران انتقال بدین که برای اون هم سایتهای واسطه ای هست که این کارو انجام میدن یکی از اون سایتها همون سایتی هست که بالا معرفی کردم ، برای پیدا کردن سایتهای دیگه هم توی گوگل عبارت "خرید و فروش دلار آلرت پی" رو جستجو کنین.

اگه باز هم آموزش باز کردن حساب رو میخواین و همین الان هم میخواین از تو گوگل میتونین پیداش کنین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بهترین سایت کلیکی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب در امد با روشی متفاوت و آدرس ptcguide.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 19152
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1